Błąd pilotów, mechaników, konstruktorów. Czasem po prostu zawiedzie maszyna. A jednak to wciąż najbardziej bezpieczny środek transportu.
Był najwyższym masztem świata. Dzięki niemu polskie radio słychać było za oceanem w USA i za Uralem w dalekiej Azji.
Piękny w każdym calu. Pod czarną maską 1500 koni. Z tyłu 6 rur wydechowych. I przedni grill, który sprawia wrażenie auta wręcz agresywnego. Taki wygląd to nawiązanie do historii jego przodka – atlantica.
Centrum rozrywki, hotel, park wodny – całe miasto. Wszystko w jednym ogromnym kadłubie.
Naddźwiękowy, z trójkątnym, jakby opuszczonym w dół dziobem latał szybciej niż odrzutowiec.
Małe i duże. Włochate i z łuskami. Pusta na pierwszy rzut oka pustynia wcale nie jest taka niezamieszkana.
O szkolnym piórniku, upale w samochodzie, o tym, że zakręt można… usłyszeć, opowiada Maciej Szczepaniak, pilot rajdowy Janusza Kuliga, Leszka Kuzaja, Roberta Kubicy, a teraz Kajetana Kajetanowicza.
Jazda autostradą z Lhasy do Nyingchi to jak ostra wyprawa w góry. Częścią trasy jest najwyżej położony tunel drogowy na świecie.
Po 137 latach budowy słynna Sagrada Familia w Barcelonie dostała pozwolenie na... budowę.
Choć nie złoty a brązowy.