nasze media Najnowszy numer MGN 11/2021
dodane 12.06.2007 13:57

Płaski brzuch

Jestem szczupła, wysoka, ale mam brzuszek i bardzo mnie to denerwuje! Koleżanki latają z gołym brzuchem, a ja się wstydzę. Chłopcy uważają mnie za grubaskę. Czy zna Pani ćwiczenia na płaski brzuch? 13- latka

Stań przed dużym lustrem i przyjrzyj się sobie. Jak stoisz? Mocno ściągnij ramiona do tyłu! Podnieś głowę. Zacznij od tego, że będziesz codziennie chodziła po mieszkaniu z rękami założónymi do tyłu- tak jak ludzie zakładają ręce z przodu- Ty zakładaj z tyłu.
Nieustannie kontroluj swój sposób stania, chodzenia i siedzenia- zawsze proste plecy!!!!!Gdy prostujesz plecy, zmienia się sylwetka i brzuch trochę się chowa.

Teraz ćwiczenia:
1. Kładziesz się na plecach i robisz mnóstwo brzuszków /codziennie więcej/ ale nie pełnych, do siadu, tylko takich na 3/4, do podniesienia głowy. To się czuje, że mięśnie brzucha napinają się.
2. Kładziesz się na plechach, ręce za głowę i podnosisz głowę i część tułowia raz wstronę uginającej się jednej nogi, raz drugiej...
3. Kładzisz się na plecach, unosisz lekko nogi i robisz poziome nożyce / codziennie więcej/
4. W tej samej pozycji robisz wszelkie ćwiczenia, podczas których czujesz napięcie mięśni brzucha- na wprost, na boki, różne podniesienia części tułowia.
5. W pozycji stojącej, w rozkroku różne przechyły w tył- też się czuje, że te mięśnie pracują
6. Powinnaś chodzić po mieszkaniu z książką na głowie, bo jakoś podejrzewam, że się garbisz
7. Cwicz różne wymachy ramion- bo to też dobrze wpłynie na postawę.



Więcej listów:






















zadaj pytanie...












« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Najaktywniejsi użytkownicy

  • 1
    kawa
  • 2
    Anonymous
  • 3
    Alex
  • 4
    maryniakopec
    ostatnia aktywność: 07.01.2020
    łączna liczba komentarzy: 36
  • 5
    gr3

Najwyżej docenione