nasze media Najnowszy numer MGN 01/2019

PAP

dodane 06.01.2012 06:00

Nowy morski dinozaur w Niemczech

Niedawno odkryty dinozaur otrzymał jak zawsze skomplikowaną nazwę „Acamptonectes densus”.

Pracownica Muzeum Historii Naturalnej w Braunschweig w Niemczech prezentuje makiete niedawno odkrytego nowego gatunku dinozaura. Kości tego morskiego stwora znaleziono w czasie wykopalisk w Cremlingen. Nad ustaleniem czy jest to rzeczywiście nowy gatunek pracowali naukowcy z Belgii, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

oceń artykuł
  • ekoplaneta
    08.01.2012 19:22
    Beznadziejny tytuł ciekawego artykułu. Czy delfiny należą do kotowatych? Dinozaury to grupa lądowych gadów zaliczanych do dwóch rzędów, z jednego z których wywodzą się ptaki. Zaś gad z artykułu to ichtiozaur, należący do innej grupy gadów i żyjących w innym niż dinozaury środowisku. Tyle ma on z dinozaurami wspólnego co kot z delfinami....
    doceń 1

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

maryniakopec